2011. február 24., csütörtök

Hihetetlen! Újra dobbant a szívem

Sziasztok!

Örülök, hogy tetszett az előző rész, ennek hatására tehát itt a kövi, remélem majd tetszeni fog! Nem is húzom tovább az időt, íme!


Bemelegítettünk. Hát mit ne mondjak, azt hittem kiköpöm a tüdőm, de hát ez a jó benne, nem? Sorra vettük a köröket és már alig bírtam szusszal mikor - végre - megállhattunk. Különféle nyújtásokkal folytattuk az órát és persze a fekvőtámasz, a felülés és a hátizom se maradhatott ki!
Mikor végre megunta a tanár a "kínzásunkat" kosarazással szórakoztunk az óra végéig. Doki, mint mindig, most is tökéletes volt a pályán. Hiába való badarság volna tagadni, hogy ő a legjobb ebből a sportból. Még így összenyomorgatva is. De ha akarnám se tudnám titkolni, hogy Doug is meglepően jó volt. Mit jó? Fenomenális. Az összes kis ribanc persze szájtátva bámulta mintha a gyerekre rá lenne írva: "Bámulj csak püspökfalatom, az ingyen van!" ami nagyon ciki és egyszerűen undorító volt. Lealacsonyítóan néztem rájuk, de rám se bagóztak. Ez van.
Nem is törődtem velük tovább, mert a labdát egyenesen nekem passzolták. Nagy léptekkel haladtam előre és a labda mindig csak a csípőmig ment pattogtatás közben, ahogyan azt kell.
Sajnos több szabályt nem igen tudok, mert csak egy napig jártam kosáredzésre, azt is még általános alsójában. Ennek ellenére nem tudták elvenni tőlem a labdát. Pancserek! - mosolyogtam magamban. Egészen amíg Doug nem került elém. Amikor előttem termett, egy pillanatra meglepődtem, de nem késlekedtem tovább.
Mint a tükör és képe, tökéletes szinkronban játszottunk, mintha ezer éve ugyanazokat a mozdulatokat tennénk meg, együtt. Mint egy tökéletesen koreografált mozdulatsor, úgy éreztük a másik következő lépését. Hiába mondanám az ellenkezőjét, nagyon élveztem. Azt hiszem ő is erre gondolt, mert megrándult az ajka és csibészes fény költözött borostyán színű, csillogó tekintetébe. A labdát átpasszoltam Dokinak, mert kezdtem zavarban érezni magam ettől a szempártól. Ami higgyétek el, nem sűrűn fordul elő velem. Ekkor eszembe jutott valami:
- Mióta hívom én őt Dognak? Mit érdekel ő engem? És egyáltalán miért agyalok én rajta? - gondoltam zavaros, csodálkozó dühvel - Ez kész agyrém!
A gondolatsort az szakította meg, hogy az említett személy, vagyis Doug félrerántott a sebesen felém zúgó labda irányából. A lendületnek köszönhetően én a földre zuhantam és természetesen megmentőm pedig rám.
- Gáááz! - ez volt az első gondolatom, amint fölfogtam mi történt. Hangja kirángatott elmélkedésem hálójából.
- Nem esett bajod? - hangja féltésről árulkodott, ami azért vicces, mert elég bunkó voltam vele, főleg, hogy ez az első napja.
- Bocs, ... picsába! Hányszor kérek én ma még bocsánatot tőled? - felnéztem rá és csodák csodája. Mosolygott. Baromi jól állt neki. Hirtelenül, mint ahogy az áprilisi eső jön el, olyan gyorsan éreztem meg a fájást a gyomrom tájékán. Komolyan, mintha gyomorszájon ütöttek volna. Nem valami jó érzés, de valahogy, olyan ... olyan felemelő is volt egyben. Nem mertem mozdulni vagy félrelökni, mert attól féltem ez az érzés csak fokozódik.
- Nem történt semmi. - de még mindig rajtam feküdt!
- Köszi a mentőakciót, meg minden ... - kérdőn nézett rám - Kezd kínossá válni! - magyaráztam meg habozásom
- Ja, oké. Persze! - felállt és a kezét nyújtotta. Elfogadtam.
- Kössz, még egyszer! Akkor én most lépek! - és már ott sem voltam. Amint távolodtam, éreztem, hogy arcomba tódul a vér. A szégyen ellepet, mint eszkimót a jégverés.

Délután a műhelyben épp a mocimon ügyködtem, mikor el kezdett rezegni a telóm. A képernyőn ennyi volt: "Doki!"
- Mondjad, mi van! - kérdeztem miközben kezemről az olajat próbáltam letörölni egy ronggyal. Persze tudtam, hogy ahhoz vegyszer is kéne, de próbálkozni csak lehet.
- Szia neked is! Amúgy nem sok. Csak tudod lesz egy buli, és ... - fájdalmas nyögésem hallatán elnémult
- Doki, verd ezt ki szépen a fejedből!
- Kérlek, Sam! Tudod, hogy bármit kérhetsz cserébe. - mondta jól kihasználva a gyenge pontomat. Kis zsarnok.
- Bármit? - kérdeztem vissza
- Illetve ... na jó. Bármit. - adta be a derekát
- Akkor, legyen ...hm, nem is tudom ... - tettem a gondolkodni próbáló hülye libát. Pedig már tudtam mit kérek.
- Sam! - szólt most már türelmetlenül
- Oké - oké! Egy mechanikai biszbasz a járgányon és megbeszéltük. - mondtam lazán tovább bütykölve az én kis kincsemet.
- Oh Sam! Te egy istennő vagy. - hálálkodott
- Khm ... talán inkább végzet asszonya, ha kérhetem! - vigyorodtam el sötéten
- Ja, télleg. Na megyek, még van egy kis házim, majd beszélünk.
- Hát igen. Te és az a súlyos suli imádatod. Tudod, ha néha, csak egyszer - egyszer lazulnál egy kicsit, esetleg még barátnőd is lehetne. - gúnyolódtam
- Te meg, ha nem vernél laposra minden fiút, talán lenne barátod is. - vágott vissza
- De hisz az én szívem csak érted dobog, tudhatnád már édesem! - utánoztam az egyik régi nyálas sorozatból az elkényeztetett kurvát.
- Sziaaa! - és bontotta a vonalat.
Nevetve ráztam meg a fejem és hangosítottam a rádión.

Remélem örültök neki! :) Végtelen hódolattal irántatok, kedves olvasóim, üdv PinBlue!

6 megjegyzés:

  1. XD Aranyos kis feji volt. Sam hozta a szokásos formáját XD. Ahogy a muksó is XD.
    Cupp: Arya

    VálaszTörlés
  2. Szia Arya!
    Kössz, hogy írtál komit! Örülök neki!
    Hola!

    VálaszTörlés
  3. Hát igen....klassz kis fejezet....legközelebb lennél olyan hogy is mondjam? jószívű, hogy többet írsz??? :D
    Mert a kíváncsiság szétfurja az oldalam és nem tudod, milyen rossz amikor hirtelen puff vége. Filmszakadás.
    De amúgy tetszett, mint mindig!! :) Csak így tovább és nagyon, de nagyon siesssssss!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. :D :D mivel nem akarok mást ismételni ezért az aranyos egyik szinonimáját használom, ami lehet hogy nem fog tetszeni XD
    cuki fejezet volt :D Muksókám olyan kis édi-bédi volt *_* jaj, már itt is kezdem XD nem tudom, ma mi van velem, de mindenhova ilyeneket írok XD remélem megérted pillanatnyi elmeháborodottságomat =D
    Amúgy szerintem Samben van valami, ami benned is. Ő olyan mint te, csak egy kicsit vadabb formában; vagy még én nem ismerem ezt a vadabb oldalad... :O
    Na szóval asszem még az maradt ki, hogy igazán tetszett ez a fejezet! És persze az, hogy ettől a képtől kiráz a hideg! Brrr...
    És köszönöm szépen, hogy kitetted a lightning-ot! (:
    na szijaa
    ♥imádlak♥ölellek♥puszillak♥szeretlek♥
    by DevonneCrescent, neked viszont csak Theme :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Silver!
    Írjak többet? Majd meglátom mit tehetek! De komoly, én nem tudok olyan sokat rizsázni, mert a végén nem tetszik az eredmény, ez van! Nagyon örülök, hogy tetszett és megpróbálok sietni! Becsszó!
    Hola!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Theme/ Naplóm!
    Ezúttal szeretnélek értesíteni afelől, hogy nem gondollak elmeháborodottnak! Nos, köszönöm, hogy látogatod és olvasod az oldalt, sokat jelent nekem! Az, hogy kitettem a Lighning-ot az csak azt jelenti, hogy tetszik az oldalad. Nos, az én drága Muksókám tényleg "édi-bédi" volt és a neve eddig mindenkinek tetszett! Hamarosan fordul a kocka és kevesebb szerep jut majd neki, de aztán mint egy csillag, újra a középpont lesz Sam univerzumában. Azt hiszem egyenlőre ennyi és minden amit írtál (bocs, de én nem szoktam nyáladzó szavakkal gyilkolni a jó népet, de ennek ellenére) viszont kívánom! Minden jót!
    Hola!

    VálaszTörlés

Üdvözlet