2011. január 16., vasárnap

Újra itt!

Sziasztok!

Mint tudjátok, egy ideje nem volt történet a blogon, de nem tudom minek köszönhetően lelkierőt gyűjtöttem és újra itt vagyok! A design új, akárcsak a történet, de remélem elnyeri majd a tetszésetek! Hamarosan hozom majd az első fejezetet, de addig is....

Előszó/Prológus

Hogy mit teszek amikor nem akarok megfelelni a társadalomnak? Mikor elegem van az egész világból? A bánatból? A fájdalomból? Vagy épp az saját életemből?

Elengedem a bennem lakó démont és köpök a saját, nem hogy a mások érzéseire. Habár én nem vágom a csuklóm és nem karcolom a bőröm addig, míg ki nem fakad a vér az ereimből, nem nagyon teszek az egészségemért. Mondjuk még soha nem voltam beteg. Én tudom ennek az okát. Tudom, hogy miért vagyok ilyen, s miért nem akarok változtatni ezen. De azt is tudom, hogy nem mindig leszek biztonságban és ha úgy adódik, nem is fogok ez ellen tenni ... akár a halál is eljöhet értem.
És hogy honnan tudom? Hát, gyere velem! Elmesélem...


Remélem tetszik és ha valakit érdekel vagy esetleg elolvasta valaki, kérem hogy: Hadj kommentet! Előre is köszönöm!
PinBlue


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Várom a sztoridat! És nekem nagyon tetszett az előzetes! Szókimondó volt ütős, és nagyot csattant a vége! Remélem hamar jön a fejezet. És azokat is köszönöm, amiket látom, rólam és az oldalamról írtál! Kösz

    Pusz: Arya

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit és köszönöm hogy egyáltalán erre néztél! Sokat jelent nekem!
    Hola!

    VálaszTörlés

Üdvözlet