2011. március 23., szerda

Békétlen pillanat


Sziasztok!
Bocs a folytonos halasztásért, de nem igen tudok rajta változtatni, sajna ez van! :( Nos, nem akarok senkit sem föltartani, úgyhogy itt a kövi!
Az író utószavai: Jó olvasást!




Ő is engem nézett. Ugyanazzal a kíváncsi és bosszankodó tekintettel, mint idejövetele első napján. De szeme mindezek ellenére is titokzatos, óvatos maradt. Nem volt benne semmi érdeklődés csak mintha én lennék a legizgalmasabb játék errefelé. Ez az eléggé nagy ellentét elgondolkodtatott. Amiről hirtelen eszembe jutott az, hogy jé, én még tudok gondolkozni, ami csak egyet jelenthet: még nem pusztítottam el minden agysejtem. Hurrá!
De félretéve a hülyéskedést, tovább jellemeztem magamban Doug-ot. Arca mint mindig, most is éppen hogy csak mutatott valami színt. Lehet nem szív elég D-vitamint. Megeshet, nem?! Na, ugye. De menjünk tovább! Amikor észrevette, hogy nézem, na jó. Szinte szuggerálom, eddig összepréselt ajkai egy kedves és lenyűgöző mosolyt villantottak felém. Nem viszonoztam pedig nagy volt a kísértés.
Szemeim inkább elsiklottak róla és négy testvérére esett a pillantásom. Mint mindig, most is ott gubbasztottak mellette, olyan mereven, mint azok a vízköpő szobrok a Notre Dame-i toronyőrben. De tényleg, ezek is vagy mozogtak, vagy nem. Sok volt a választási lehetőség. Az egyik srác a barátnőjével legalább beszélgetett vagyis, szerintem erre utalt, hogy óránként egyszer - esetleg kétszer - megmozdult a szájuk. Nem tóm mit vannak úgy oda. Talán azt hiszik meghallják a menza másik feléből őket? Ez baromság. De egyébként meg mi a francot képzelnek ezek magukról? Minden alkalommal, mikor megjelennek a folyosón a "köznép"-nek - ezek mi vagyunk - helyet kell adnia a négy kádnyi pofájuknak. Mert persze cikizik ám a kisebbeket. De még hogy! Egy csajhoz például odament a szőke maca és csak úgy megkérdezte:

- Bocsi, de te még nem hallottál a samponról? - és kedves mosollyal az arcán ment tovább a dolgára. Szerencsétlen csaj meg csak sírva szaladt a lány WC felé, mert hátrányos helyzetű családból való és már bocs, hogy előbb költenek kajára, mint mindennap samponra! Ettől olyan ideg elkapott - mert persze szem- és fül tanúja voltam a történteknek -, hogy azt hittem odamegyek és tövestől tépem ki az ő haját. De még szerencse - a ribancénak -, hogy ott volt Doki is. Mert amikor elindultam volna felé, elkapta a karom és megrázta a fejét. Ettől kijózanodtam. És úgy voltam vele, hagyom a francba.

Megráztam a fejem, mert megint kezdte ellepni az agyam a köd. Egy pillanatra lehunytam a szemem és mélyet sóhajtottam.
- Nyugalom, nyugalom! Csak semmi para, mert különben valakinek fájni fog! Az persze nem te lennél, de ez most lényegtelen. - csillapítottam gondolatban megtépázott idegrendszerem. Végül sóhajtva fordítottam vissza tekintetem az asztalra ami eléggé nehezen ment. Mert Muksó zavaróan tolakodó tekintettel vizslatott engem, ami eléggé baszta a csőröm, de mégis valahogy örültem neki. Hmm. Érdekes! - elmélkedtem gondolatban.
- Sam! Saaam! - Doki már szinte ordított.
- Mivan má'? - néztem rá mérgesen, de ez sem tántorította el.
- Sam! Legalább öt perce beszélek hozzád és te csak bólogatsz a kérdéseimre, esetleg hümmögsz egyet. Elég idegesítő, de legalább nem ...
- Hé, mi amigo! Nem vennéd rövidebbre? - tényleg azt hiszi hallgatnám ahogy egész nap löki a dumát? Akkor jönne csak el a mébelmoak! Vagy még rosszabb! Ettől az őrült gondolattól még a hátam is libabőrös lett! Jujj!
- De persze! Na szóval röviden annyi, hogy az egyik új csaj állítólag valami pletykát indított el...! - makogta ki
- És? Nekem ehhez mi közöm egyáltalán? - néztem rá értetlenül
- Hát csak annyi, hogy rólad! - hangja elhalkult a mondat végére
- Rólam, mi? - még mindig nem fogtam föl
- Hát rólad terjeszt pletykát! - mondta ki én pedig rábámultam. Eskü. Csak bámultam, mint boci a steakre. De kb. olyan tök értelmesen is. És akkor kattant a dolog. Dühösen néztem Dokira.
- Mit? - löktem oda és megnyaltam kiszáradt ajkaimat
- Azt, hogy "Muksó"-val titokban jártok! - motyogta és nyuszifüleket rajzolt a Muksóhoz
Nem állítom, hogy a nyugodt lelkemről lennék híres és ezt csak bizonyította, hogy elmélyült a hangom. Ami annak az egyértelmű jele, hogy dühös vagyok. Pokolian dühös. Kezem ökölbe szorult, felhúztam az egyik szemöldököm és még visszatartottam a haragom, hangom azonban már egy picit fagyos volt. De nem Dokin akartam kitölteni a haragom.
- Melyik volt az? - kérdeztem végül félig semleges hangon
- Sam! Nem tudom. De amúgy nem kell tagadnod, hogy... - ismételten félbeszakítottam
- Mit nem kell tagadnom? - hajoltam veszélyesen közel ahhoz az okostojás fejéhez
- Hát..., hogy... izé... tudod!
- Nem sajnálom, nem tudom! - most már tényleg a plafonon voltam és még csak azt se vettem észre, hogy az egész menza minket bámul, egyébként se törődtem volna velük
- Halljam Carter! Mondd ki! - parancsoltam rá
- Hát hogy szerelmes vagy belé!
Bevallom egy pillanatig azt hittem viccel. Komolyan. De belenéztem a szemeibe és ott a bizonyosságot láttam a kétséggel bunyózni. Meg akartam nyugtatni, tehát így hozzászóltam:
- Nyugi! Nem a te hibád, csak már kezdtem megfeledkezni magamról! - most már hallottam a csendet és nagyon idegesített, minél hamarabb le akartam lépni - Köszönöm, hogy felnyitottad a szemem!
- Sam, én nem úgy... - hagyta lógva a mondatot, én pedig csak felemeltem a kezem, hogy ne is fejezze be. Majd ellépve mellette az ajtó felé vettem az irányt. A parkolóba érve keserű, fájdalom teli sóhaj szakadt ki a mellkasomból. A még fennmaradó két órámra fittyet hányva a motoromhoz léptem. És nem is néztem hátra.

Bocs a különös szóért! Am a mébelmoak=világvége! Már csak azért is máshogy írtam le, hi-hi! Remélem remek egészségnek örvendetek, így tudtok nekem kommentet írni! :) Előre is köszi: PinBlue
Hola!

4 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Na jöttem írni. :)
    Nos hát most nem érte, hogy mi játszódhat le a lányban de biztos fontos dolgok. De azért a szemezgetés nem maradhatott ki, mi?? :D
    Nekem tetszett! Siess a következővel!
    Puszi: Silver

    VálaszTörlés
  2. Kössz, hogy végül mégis meglátogattad az oldalt, de ha már nem vagy képes idetolni a *** mikor te kérted, hogy siessek, úgy gondoltam csak szólok! Köszönöm a kommented! Am valóban, a szemezés nem maradhatott ki! És hogy mi játszódik le Samben? Az majd később derül ki! Örülök, hogy benéztél! :)
    Hola!

    VálaszTörlés
  3. Szia drága egyetlen PinBlue-m XD oké nem nyáladzok itt neked :D
    szóval imádtam; rohadt jó lett! az elején azon gondolkoztam.. /ezt most megosztom veled/ hogyha Muksó nem vámpír, akkor mi a franc? És már igazán jó lenne tudni, mert az őrületbe kerget! Még ha ember is, akkor is furcsa.. roppant módon furcsa! Azon gondolkodtaam, hogy mi van, ha maffiózó?? jaaj TUDNI AKAROM, hogy micsoda!! :D
    írtam már hogy imádtam? ha igen, akkor most max ismételem magam :D Happy Birthday még egyszer egyetlenem XD siess ahogy tudsz, én is azt teszem! ;D
    imádlak!
    xoxo Love ya! Devonne/Theme

    VálaszTörlés
  4. Kedves Theme/Naplóm!
    Először is köszönöm a kommented és a felköszöntést! És persze, hogy nem kezdesz el "nyáladzani"! :P
    Hogy Muksó micsoda? Bocsáss meg nekem kérlek, de ez bennfentes információ -egyenlőre! De köszönöm, jót nevettem a maffiózó elméleten! Köszönöm még, hogy tettszett, igazán repes tőle a szívem! És végül, de nem utolsó sorban: köszönöm, hogy egyáltalán még érdekellek és igényt fordítasz a kapcsolat fenntartásra! És még annyi mindent megköszönhetnék, de soha nem érnék a végére. Így remélem megelégedsz azzal, hogy mindenért hálás vagyok neked! Várlak vissza!
    Hola!

    VálaszTörlés

Üdvözlet