2010. augusztus 29., vasárnap

Sajnálom

Sajnálom, de nem tudom úgy megfogalmazni a történetem, ahogyan szeretném. Nem így terveztem, de abba hagyom, talán egyszer folytatom, esetleg át is írom, még nem tudom, mert magát a történet folyását sem így terveztem, ahogyan most van. Bevallom, „szabad úszóként” írtam, akkor és azt írtam le, ami eszembe jutott, és most belátom, felelőtlenség volt tőlem. Most egy másik történeten dolgozom, természetesen Alkonyat témában, de nem biztos, hogy felteszem, esetleg még az írást is abba hagyom. De szeretném tudni a véleményeteket, így, ha írnátok nekem néhány „hagyd abba”, esetleg „dehogyis, folytasd” jelzőt dönteni tudnék. Előre is köszönöm, további szép napot!
PUXD

5 megjegyzés:

  1. szia! nem tudom, mikor írtad ezt a bejegyzést, de én most jöttem a blogodba, szóval most olvastam. Nekem tetszett a történet, bár néha egy kicsit sokminden történt egyszere, de épp az a jó, bár nem mindig... na szóval! ha abba hagyod, abba hagyod, te döntöd el! Szerintem azt az új történetet ted majd fel, vagy tegyél fel belőle ízelítőt vagy valami, nem tudom, esetleg csináld azt mint én. csinálj egy szavazást és ott kérdezd ki az emberek véleményét.
    most nem írok semmi mást, majd legközelebb, mert mos megyek házit írni.
    na szia! jó tanulást, írosgatást, stbit.
    sok psuzi theme :P

    VálaszTörlés
  2. szia! megint itt vagyok!
    milyenek az osztálytársak????
    rég beszéltünk, minden szempontból!
    lesz még folytatása a történetnek, vagy hasonló?
    megnézed mit alkottam a Midnight helyére?
    nézed még a vámpír naplót?
    én egy ideje nem láttam egy csomó részt... :S
    de majd bepótolom!!!
    sok puszi timi/theme/niki/stb/hívjahogyakarsz:D

    VálaszTörlés
  3. Kedves Theme/ Naplóm!
    Szeretem az osztálytársaim, de van egy-két hiányolandó személy(Pl: Theme, Andi, Fanny, Anett, stb.) Ja, elég rég beszéltünk! Gyere föl MSN-re! Én se sűrűn szoktam. -Hihi! A történet az kemény dió, nem tudom, nem érzem azt, hogy meg tudnám írni, de ez most mindegy! A Vámpírnaplókat? Az eddig TV-ben leadott, mind megvan! Valamit kérlek majd írj, addig is sok sikert az új sulihoz!
    PUXD

    VálaszTörlés
  4. Dear diary! (PinBlue)
    Visszataláltam! XD
    Igen, velem is így van és egy csomóan hiányoznak a 8.a-ból. Nemrég beszéltem a Hagával msnen és kiderítettem, hogy a Zoliék miért piszkálták a Melit. Ezt én most nem igazán részletezném, de ha szeretnéd tudni a lényeget, akk (http://liveyourlifeandloveeverysecondofit.blogspot.com/) ez az énblogom.
    ide olyasmiket írok, amit a történeteimhez, biztos nem fogok, pl. mi történt velem aznap, ott leírtam mi is a lényege, de 2 szóval leírva: csalódtam bennük. Én legalábbis nem ilyennek gondoltam volna őket :s ja igen, írhatsz oda komit és válaszolok rá! de van chat is, szóval ott is írhatsz!

    VálaszTörlés
  5. ... (az előző naplóbejegyzés folytatása xd)
    nem tudtam mennyi hely van, még szóval, most újra írok xd
    az msnnel az a baj, hogy én sem szoktam fent lenni rajta.. most leginkább, blogon, vagy facebookon vagyok fönt. A VD úgyahogy nézem, csak most van egy kis szakadás, de megoldom ;D Atörténethez annyit, hogy ha van egy jó ötleted, akkor azt írd le! nem is gondolnád, milyen jó ötleteim támadnak, mikor reggel sétálok a suliba! de téll! tegnap mentem Deichmannba és közben kitaláltam egy csomó versikét! és tök jók voltak, meg rímeltek is, csak elfelejtettem őket :'( xD pedig olyan jók voltak :s na mind1! nektek kell gólyaműsort előadni? nekünk kell! benne lesznek a Micimackóék, meg pár medv meg a méhek. És a patrik lesz a Micimackó xD az ati meg a barna medv xD ja én meg méh leszek xD és a Bea elnevezett Mézinek xD, de van hogy simán csak Méhecskének hív XD jó mi? találkoztál vkivel az osztályból? vagy beszélsz vkivel?
    én találkoztam:
    rékával, melivel, danival, hagával, tibivel, petivel:/, annával
    beszéltem(msnen, vagy más informatikai kütyün xd):
    veled :D, fannyval, anettal, zolival:/, danival, hagával, rékával, annával, mással nem igazán
    most épp a Charlie és a csokigyár-t nézem az RTL-en, holott meg kéne csinálni az agnol házit xD, na mind1, úgyis van elég szünet xD
    az Unpalumpák a legjobbak(LL) xDD
    na puszii szijaa jó8 stb Theme

    VálaszTörlés

Üdvözlet